onsdag 1 april 2015

I dag fyller jag 35 år och...


Ja. I dag fyller jag 35 år och det firar jag med att starta ett nytt instagramkonto och att officiellt börja kalla mig för fotograf. Egentligen är det inget nytt, jag har redan jobbat som fotograf, både åt tidningar och privatpersoner ett par år. Men nu tar jag ett nytt steg och satsar mer ordentligt på fotograferandet och att marknadsföra mig som fotograf. Instagramkontot är ett första steg i det. Nästa blir en ny hemsida med en ny portfolio och en ny blogg. Om allt går som det ska kommer den upp nu i april.

Det känns så himla spännande. Att våga satsa på det jag tycker är allra roligast. Att tänka att nu börjar det!

Ps. Jag heter pernillaahlsen på Instagram om ni vill följa!

1 kommentar:

  1. Grattis till Instagramkontot . Starkt att våga satsa på ett sådant (inte många som gör). Lycka till med detta

    SvaraRadera