onsdag 3 april 2013

En kram till min mor


En dålig nyhet är att min fina mamma och barnens älskade mormor ligger på sjukhus sedan i måndags natt. En betydligt bättre nyhet är att hon redan mår mycket bättre och förhoppningsvis får komma hem om ett par dagar.

Hon har önskat sig ett inlägg med bilder från barnens nya rum. Och det kan jag ju inte neka henne, allra helst inte nu när hon ligger på sjukhus och till råga på allt inte får ta emot besök längre, eftersom det råder kräksjuka på avdelningen. Så i morgon ska jag försöka ta lite bilder på rummet även om det inte alls är färdigt än.

Så länge skickar jag en varm kram till min mor över internet. Vi tänker på dig och längtar tills du är hemma igen.

3 kommentarer:

  1. Jag med! Längtat tills du är hemma igen alltså! Kram Anna k

    SvaraRadera
  2. Hälsa mamma från mig med! Mvh gunnika

    SvaraRadera
  3. Jag längtar också tills jag är hemma igen och får träffa o krama er alla. Mamma

    SvaraRadera