onsdag 7 maj 2014

Oh yes, we can!




9 kommentarer:

  1. Yes, you cab! Mamma

    SvaraRadera
  2. Jag DÖR! Gullungar! Årets bilder, alla kategorier. Kramar!

    SvaraRadera
  3. Haha! När jag träffar j-barnen ska jag plåta dem så här också. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, det ser jag fram emot! Och ja, kylskåpsmagneter blir alla gånger årets julklapp!

      Radera
  4. Men guuuuuud så fint! Underbart!

    SvaraRadera
  5. Kan inte sluta titta på de där bilderna! Kan man få dem som tryck?

    SvaraRadera
  6. Jag har fått originalet som kylskåpsmagnet i present någon gång, så nu funderar vi på att göra magneter av de här också. Det kanske får bli årets julklapp!

    SvaraRadera
    Svar
    1. nu är det så att mitt kylskåp inte är magnetiskt…får hitta en annan lösning

      Radera