torsdag 19 mars 2015

Oh Yes I Do!









Foto: Cecilia Svensson och Pernilla Ahlsén

Nu ska jag berätta något spännande. Jag har börjat fotografera bröllop tillsammans med en annan fotograf som heter Cecilia Svensson. I höstas fotograferade vi det här fina brudparet och nu på lördag ska vi göra vårt första vårbröllop. Vi tänker att det är perfekt att vara två när man fotograferar bröllop, eftersom vi kan fånga sådant som händer på olika platser samtidigt och skildra de allra viktigaste ögonblicken ur olika perspektiv. Dessutom är vi bra på olika saker och kompletterar varandra väldigt bra.

Eftersom vi fortfarande håller på att starta upp verksamheten och är mitt i arbetet med att bygga en ny gemensam portfolio har vi bra priser hela det här året, där man får två fotografer till priset av en. Ett hett tips till alla som går i giftastankar.

Ps. Det kommer en hemsida snart. Jag lovar att hojta till då så klart!

1 kommentar:

  1. Alltså, jag funderar på att ta och gifta mig bara för att få så fina bilder tagna av er! Så fina är dem!

    SvaraRadera