söndag 4 januari 2015

En jullovshyllning och ett löfte


Jullov, vilken fin uppfinning ändå. Det här jullovet har dessutom varit ett av mina bästa. Någonsin. Vi har åkt skridskor, träffat vänner, hängt med släkten, badat, läst julklappsböcker, varit på teater, myst länge i sängen på morgnarna, knäckt nötter, spelat dinosauriespel, klätt ut oss, druckit glögg, varit på tårtkalas, gjort ballonghundar, vänt på dygnet och skjutit fyrverkerier (eller "fackerier" som barnen kallar dem).


Det enda jag inte har gjort är att blogga. Men det ska det bli ändring på nu. Mitt första nyårslöfte var förvisso att skaffa ICA-kort, men mitt andra får bli att blogga varje dag resten av januari!

Ps. Mitt tredje nyårslöfte måste nog bli att fixa en bättre bloggmall med stora bilder som inte blir pixliga. Men det kanske får vänta lite, till februari eller så. Det är nämligen en hel del annat som ska hända den här månaden. Men mer om det i morgon. Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar