lördag 1 september 2012

Förskolebarnen


Så var dagisinskolningen avklarad och Osvald ett fullfjädrat förskolebarn. Det gick himla fint. Inte en enda tår vid lämningarna. Men så har han ju storasyster där också.

I torsdags fick Peter visserligen hämta hem Osvald redan efter lunch, eftersom han hade somnat redan vid elva och hamnat i otakt med de andra barnen. Men så går det väl när man går upp 5.30 om morgnarna.

Nu börjar Peter jobba och bebisbubblan är över. Det känns faktiskt väldigt bra. Jag är helt redo för en vardag med två förskolebarn.

Jag är dessutom väldigt peppad inför hösten. Vi har så många spännande saker inplanerade. Resor, roliga jobb, en kurs i bild- och textredigering och så ska jag skaffa mig ett nytt kontor. Om två veckor åker jag dessutom till New York. Bara en sådan sak.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar