måndag 25 mars 2013

Dags att testa strumpbyxorna igen?


Kommer ni ihåg att jag och P sov med strumpbyxor på huvudet i några nätter för att Osvald skulle sluta dra oss i håret? Planen var att vi skulle sova så i en vecka tills Osvald var avvänjd. Men sedan hände något, jag minns inte vad, som gjorde att vi var tvungna att avbryta.

Efter att ha kommit ut från läggningen med en frisyr som skulle ha gjort Tina Turner avundsjuk undrar jag om det inte är dags för en ny kur? Sist frågade jag P om jag fick lägga ut en bild på oss med strumpbyxor på huvudet. Han var tveksam och började prata om bilder som får eget liv på nätet och sprids hit och dit och så vidare.

Men barnen då?


Barn blir ju bara ännu gulligare med ett par strumpbyxor på huvudet.

2 kommentarer:

  1. Underbar bild! Övertygad om att ni hade varit fina med strumpbyxor på huvudet ni med, även om jag kan förstå Peters tveksamhet :-)

    SvaraRadera
  2. Haha, jag höll på att skriva att jag har aldrig haft så roligt i sängen som när jag låg bredvid p med strumpbyxor på huvudet...

    men det såg faktiskt väldigt roligt ut.

    SvaraRadera