fredag 9 december 2011

Instagram igen

Äsch, nu är det väl dags att titta på lite bilder ur mobilen igen. Här är några favoriter ur den senaste veckans skörd:
I tisdags kom Karla-Therese till stan och åt lunch med mig och Osvald. Hennes skiva har korats till årets hittills bästa i en engelsk musiktidning och jag är förstås så stolt att jag nästan spricker.
Mitt lilla hjärta.
Mitt andra lilla hjärta. När hon är trött drar hon sig alltid förstrött i håret. Det är himla gulligt och betydligt bättre än när hon var bebis och inte kunde somna om hon inte fick dra någon av sina föräldrar i håret.
 I går åt jag och Osvald lunch med Anna på Bondegatan och smidde lite planer inför våren.
 Stans godaste dumplings med räkor, spenat och risnudlar i.
Färgglad.
Om kvällarna läser jag lite Hjalmar Söderberg inför bokcirkelträffen på söndag. Det är andra gången jag läser Doktor Glas, men den är ju så bra så det gör ingenting.
I lördags lagade Peter en blandning mellan sushi och teriyakilax med risbollar rullade i sesamfrön. Sjukt gott.
Och så här äter Ofelia sina smörgåsar nu för tiden. Kanter - så himla onödigt ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar