tisdag 28 september 2010

Mys-skryt

Enligt Anna är det en trend bland bloggare just nu att skryta om hur många förpackningar värmeljus man förbrukar i veckan. Det är tydligen någon slags mått på hur mysigt ens liv är. Därför vet jag inte riktigt om jag vågar lägga upp de här mysskrytbilderna på mig och Lilla O när vi eldar i öppna spisen för första gången den här hösten. Men vad fan:


Öppna spisen är ju en av de bästa grejerna med vårt hem.

Om ni undrar vad det är för fint jag har på mig, så är det en poncho som Moa-Lisa har stickat åt mig (eller ja, glömt hos mig för så länge sedan att den så småningom införlivades i min garderob, redan innan hon även formellt gav den till mig). Den är så fin och så varm och mysig. Som ni kanske minns var det även Moa-Lisa som broderade den fina Ingen reklamskylten åt oss. Hon är ju nästan pyssligare än vad jag är.

1 kommentar: