torsdag 20 oktober 2011

Barnvakt sökes...

... till den här bedårande ungen. Nästa torsdag har vi nämligen två biljetter till Gertrude Stein-pjäsen på Stadsteatern och Ofelia ska vara hemma med min mamma. Men det blir lite mycket för henne att passa och lägga båda barnen, särskilt som Osvald inte har varit så pigg på det här med att ta flaskan. Så om någon av våra andra vänner och släktingar som läser det här skulle kunna tänka sig att mysa lite med Osvald mellan kl 18 och 20.20 på något kafé i närheten av Kulturhuset (så att jag eventuellt kan amma honom i pausen), skulle vi bli otroligt glada och evigt tacksamma!

3 kommentarer:

  1. Jag ska just denna kväll närvara vid en av Sveriges viktigaste kulturtillställningar, utdelningen av Elsa Thulins översättarpris, men annars skulle jag naturligtvis ha ställt upp ... Ser dock fram emot att höra vad ni tyckte om GS!

    SvaraRadera
  2. om jag inte jobbade så skulle jag lätt ställa upp. nästa gång så!

    SvaraRadera
  3. Tack båda! Och nu verkar det faktiskt ha löst sig, tack vare barnets fantastiska onkel!

    SvaraRadera