söndag 10 oktober 2010

Bloggen är nominerad i tävling

På tisdag fyller den här bloggen en månad och även om jag redan har börjat jobba lite och det fortfarande är några månader kvar, så kommer dagen då min mammaledighet är helt över, allt närmre. Men nu har vi pratat om att P kanske ska ta över Dagarna med O när han går på sin pappaledighet i mars. Det vore så himla fint. Det skulle ju vara mycket roligare att gå till jobbet om morgnarna om jag kunde följa hans och Lilla Os äventyr här.

Men det finns en liten chans att jag fortsätter att blogga även efter det. Jag och Dagarna med O har nämligen blivit nominerade till "Årets Bloggmama" av tidningen Mama. Tjugo bloggande mammor har valts ut och nu är det upp till läsarna att rösta fram de fem bidrag som går till final. Första pris är ett års bloggkontrakt på mama.nu. Så om ni vill att jag ska fortsätta blogga även efter mars, kan ni rösta på mig här.

1 kommentar:

  1. Vilken rolig ide, klart pappsen ska kliva in som vikarie i bloggvärlden

    SvaraRadera