onsdag 3 november 2010

Hur ska jag kunna åka ifrån de här två?

Jag vet att jag har varit lite sämre på att blogga de här senaste dagarna. Men det finns liksom ingen tid. Det är en miljard grejer som måste fixas inför resan. Och resten av tiden vill jag ju bara hänga med mina älskade.
I kväll spelade Peter lite dragspel för oss. Lilla O tyckte först att det var läskigt. Hon har ju tryckt på de där knapparna en miljard gånger utan att det kommit ljud för det. Men hon vande sig snart och tyckte att det var mysigt att sitta bredvid och lyssna och bläddra i någon bok.
Alltså åh!
Hur sjutton ska jag kunna åka i från de här två?

2 kommentarer:

  1. vilken fantastiskt fin bild. kramar lotta (erics)

    SvaraRadera
  2. ja visst är de fina? och hjälp vad mysigt det är att få leka med din unge om dagarna. vi får ses allihop snart! kram

    SvaraRadera